Thursday, November 6, 2014

My precious!




I feel like a pirate who found a treasure on a lonely island! I've been to a lot of handmade markets and explored the world of internet bead stores lately and my budget suffered a little, but! I am as happy as an octopus can be! :D 
Can't wait to start working with the new beads - but, well, before that I ought to finish like... thousands of old projects?

Ich fühle mich wie ein Pirat, der einen Schatz auf einer einsamen Insel gefunden hat! In letzter Zeit war ich auf vielen Handmade-Märkten und erforschte die Welt der Online-Perlengeschäfte und mein Budget hat dadurch ein wenig gelitten, aber! ich bin so glücklich wie ein Tintenfisch nur sein kann! :D
Kann es kaum abwarten, mit der Arbeit mit den neuen Perlen loszulesen - aber, nun ja, davor sollte ich vielleicht so an die... Tausende alter Projekte beenden?

(Isn't it funny that the German translation is usually the double length? :D)


Czech beads... Tschechische Perlen...


Japanese beads, and some samples to try out the colours...

Japanische Perlen, und ein paar Häkelproben, um die Farben auszuprobieren...



Presents from Russia... Geschenke aus Russland...

No comments:

Post a Comment