Tuesday, August 4, 2015

Fortschritt / Progress


Yep - the body of my creepy beaded creature is finished! And I realized two very important things about it: It turned out, that it's a relative of insects and it has four legs... well not yet, but that's the next thing I will make: the legs.
I feel more confident about improvising with peyote stitch now, and I'm still amazed at the tiny duck tail thing that I was able to form with the beads... Unfortunately my camera didn't want to focus on it.

Jap - der Körper meines seltsamen Perlenwesens ist fertig! Und ich habe zwei wichtige Sachen darüber erfahren: Es hat sich herausgestellt, dass es mit Insekten verwandt ist und vier Beine hat... also derzeit noch nicht, aber das ist das Nächste, was ich machen werde: die Beine.
Ich bin nun selbstsicherer, was die Improvisation mit dem Peyote Stitch angeht, und immer noch erstaunt über den das kleine Entenschwanz-Etwas, das ich mit den Perlen formen konnte... Leider wollte der Fotoapparat sich nicht darauf fokussieren.



No comments:

Post a Comment