Thursday, April 7, 2016

Inspiration

This week's inspiration goes along with three exceptions:
(1) It's Thursday. So, see it rather as an inspiration for your weekend :-)
(2) I present you a list of inspirational beaders, not just one of them.
(3) These beaders design jewelry. Still, knowing their work can be very useful for those who create beaded objects!
All these exceptions are caused by my visit to the Beaders Best Exhibition in Stuttgart last weekend. Because of the travelling the beginning of my week was really busy, I had to catch up with lots of stuff. But now that I sorted all the photos I've shot there, I want to make a small photo report of the exhibition, adding links to the websites of the beaders that I could find on the internet. Enjoy!

Die Inspiration diese Woche kommt mit drei Ausnahmen:
(1) Es ist Donnerstag. Also ist es eher Inspiration für das Wochenende :-)
(2) Ich stelle euch eine Reihe von inspirierenden Perlenkünstlern vor, und nicht nur einen / eine.
(3) Diese Perlenkünstler designen Schmuck. Ihre Arbeiten zu kennen, kann allerdings sehr hilfreich für diejenigen sein, die Perlenobjekte schaffen!
Zu diesem Ausnahmen kam es, weil ich am letzten Wochenende bei der Beaders Best Ausstellung in Stuttgart war. Wegen der Reise war mein Start in die Woche recht voll, hatte einiges nachzuholen. Nun, da ich aber die Fotos, die ich dort gemacht habe, durchgeschaut habe, möchte ich euch einen kleinen Fotobericht geben, mit hinzugefügten Link zu den Webseiten der Künstler/innen, die ich im Internet finden konnte. Viel Spaß!













Works of beaders, whose appearance on the internet I could not find yet...

Die Arbeiten der Künstler, deren Internetpräsenz ich noch nicht gefunden habe...







No comments:

Post a Comment